Party Crew

Varit iväg till stallet med Jess idag . Fan vad kallt det var. Hade långkalsonger, mysbyxor och termobyxer strl Jess idag. Jag kunde seriöst inte röra mig :P . Inte komma upp på hästen heller.

Hade ingen känsel i fötter och ben när vi kom tillbaka. duschade 30 min o fryser fortf :/

Har kommit på varför det ändå fungerar att bo ihop trots "Allt" . Det är ju en brud jag bor med. Idag skulle vi iväg o fixa nyårskläder, handla nått att äta och åka till systemet. Vad säger han inte 16.40 ?
"Kan vi inte kolla klart på top model ? , hon Whitney är ju bara såå snygg"

Klirrat på systemet, helt jävla utplockat. Barbie har ny festblåsa med, fick allt jag ville ha på systemet som tack. Najs.
Nu laddar vi för nyår i sthlm .
Crew : Me, Barbie, Malin , jee , kitan , manne , Kred, Cindy, Daniel och Marco , Elin , och Daniels brud.



» molle

Party party! och jag fick inte ta med någon :(

2008-12-30 // 11:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback