Att bo med en karl.

Nu ligger man här i soffan igen o degar =) , River använder min fot som kudde och jag hans rygg som fotpall ..:P

Har packat ihop 6 kartonger idag,bara en sminkväg. Är inte ens i närheten klar. Helt otroligt vad grejjer (läs skit) man samlar på sig och ändå ska det med till nästa lägenhet =).

Mycket intressanta saker har man hittat med , hihi Att bo med en karl. herregud. Hittade bland annat porr bakom böckerna i bokhyllan  och i ett dolt skåp i köket. Gulligt som fan, antagligen av respekt till mig . Som att jag bryr mig om det? Sötnos.

En gammal jävla tröja som tillverkats nån gång på 90 talet. Vad fan ska han med det till ? Ja..


Ensam hemma till imorn, bara jag o baby hemma. Skönt men ensamt :/ Får ladda nån bra film, ingen romantik så man deppar ihop, o ingen skräck som man varken vågar gå ut med hunden eller sova =)


» molle

Hey Key! Im Jay, and it okey!

2008-12-28 // 22:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback