En bra dag.

Startade dagen med 6 timmars sömn. Tjoho! I sträck till och med 🙌😄
Vid vaknade vi 6 i vanlig ordning och myste framför snobben allihopa. Nu har vi äntligen både tvättmaskin och internet igång! 

Vi har ju hittills tvättat hemma hos föräldrar och svärföräldrar samt haft trådlöst internet som inte fungerat över huvud taget. Häromdagen fick jag inte ens igång startsidan och det var väl inte vidare konstigt när jag fick 0.13 mbit när jag sökte 😳 😂 

Nu har vi både tv och internet via fiber så man märker av en viss skillnad , särskilt på internetsidan. 😄 jag har även firat nya tvättmaskin med två rundor tvätt 😜

Med en sån bra start åkte jag och gurra även iväg och fixade lite inför den stora dagen imorgon. Vi köpte hans present och ett gäng heliumballonger, ballonger är det bästa Gustav vet så det är en given ingrediens på hans stora dag. Älskade älskade unge, imorgon är en stor dag. ❤️ 



Två av gustavs presenter, bollhav och elbil 😊





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback