mys.

Ikväll är vi ensamma hemma och myser. Medan pappan är iväg på styrelsemöte lyxae vi med idol , bad och god mat.  Lilla mannen har redan somnat , antagligen trött från babymassage  och mammagrupp tidigare idag.  

Själv är jag också helt färdig, så himla trött! Vem kom på ordet föräldra-LEDIG? Hen borde få stryk . 😂

Jag må ha världens bästa jobb att vara hemma med min bulle. Men ledig vette tusan.... obekväma arbetstider och dygnetrunt jour. Jo man tackar 😉

 min jobbarkompis  är ibland rätt högljudd och arg också 😂. Hahaha jag är tröttare nu än när jag jobbar , och då har jag alltid jobbat mer än heltid.  Men jag är lyckligare nu också ♡ 
Ett leende och man är redo för ytterligare en kaffe och sömnlös natt. 

Sin familj är det finaste man har ,och det finaste man kan få. Ibland får man nypa sig i armen att han faktiskt är på riktigt. Denna lilla man, som stal mitt hjärta ♡






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback