Höstinköp.

Det känns att hösten är på ingång. Då vill man fixa till extra där hemma , få det mysigt för mörka höstkvällar.  Det kliar mer än vanligt i inredningsfingrarna. Nu när man får ut mindre än hälften än förut (vi spar dagar) måste man tänka sig för vad man köper. Det mesta går såklart till lilleman, jag har bara köpt en enda sak till mig. Eller det är en push-present för jag försökte klämma ut Gurra.  För ja jag lyckades ki inte särskilt bra med tanke på att han kom ut med snitt 🙈

Men jag bar ju honom i nästan ett år så jag tycker ändå det räknas. Detta är M:et i materiell kärlek. Det finaste av de fina , en förälskelse jag haft lång tid. Snart är den här , lampan jag skulle kunna skeda på nätterna.... 

 

Bilder från Google.  

Gurra däremot har fått sin första vintergarderob. Dels en höstjacka  och en dunväst från Gant som en gemensam bekant haft till sin son. Fantastiskt skick som jag fick betala en bråkdel av. Gurra kommer bli superstilig.  
Redan storlek 74 på min stora kille 😍

Sedan har jag köpt hans första overall . Nu hoppas jag han klarar 74/80 i vinter. Overaller brukar ju vara rätt stora i storlekarna. Denna är från Ver de Terre.



Sist men inte minst behöver Gustav snart en ny bilstol. Så mycket efterforskning i vad som är bra på marknaden. Denna vi valt kommer han kunna ha from nu tom 5 år/25 kg. I många år alltså så då slipper vi byta en gång till , samt att Besafe alltid brukar vara bäst i test.  lite flax ska man ju ha också , bara stolen har legat på ca 4300 kr när jag fick ett sms att lekmer har 15 % på sina bilstolar  idag. Då hittade jag en sån besafe  plus stol vi  vill ha med  ett tillbehörspaket för 4300 (värt 500 kr ) plus de 15 % jag hade fick jag betala 3600 för allting. Perfekt! 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback