När katten är borta....

får man själv passa på att katta sig ;)..vi hann knappt hem och landa innan Andreas drog iväg igen till tyskland med ett gäng grabbar för att spela golf.

själv blev jag kvar här hemma i 5 dagar totalt. Men jag har det rätt bra ändå. husse hann knappt lämna stan innan jag bytte upp min gamla Volvo mot en sprillans BMW som stallbil :p

igår flyttade jag hästen från ett stall till ett nytt. han klev bara rakt på och stod som ett ljus hela vägen. duktig hest! har haft träningar både igår och ikväll.

Idag var jag iväg till strömsholm med ena katten. allt bra med katten men bättre kommer det väl bli om några veckor. dyrt var det ändå . haha.

I helgen blir det massa jobb. imorgon ska jag fixa naglar och fransar och på lördag blir det bio och utgång . skoj!


:)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback