knäppa hanar

Sådär då , var man äntligen hemma igen. Gick kl 5 imorse, och nu 16 timmar senare kan jag äntligen stoppa min feta röv i soffan. Slutade vid halv 3 & stack ner på banken. Fikade med jess och pratade ikapp oss lite. För länge sen sist. Mötte upp marcus stack vi iväg och käkade på donken och åkte och handla. På vägen hem skriker marcus ' Neeeeeeeeej!' Han hade fått syn på att burger king öppnat i eskilstuna o stackars karln hade ätit sketen nachoburgare på ett annat ställe. Jag sa att man behöver inte skrika som om mormor avlidit och att han skrämde livet ur mig. Säger han 'du, det är som att ligga med en skelögd asiatisk pojke när det fanns en kvinna tillgänglig. AJA. Stack slutligen iväg o hämtade lilla sune, han är ju oxå för jävla rolig. Öppnar ytterdörren, ingen hund. Hepp. Går runt i lägenheten , mörkt så man ser inte så mkt. Öppnar en stängd dörr. Fortfarande ingen hund. Börjar fundera på om det ens finns nån hund. Tänder lampan i vardagsrummet , tittar en liten busig skithund upp på mig. Ligger han i soffan o sover så han inte reagerar på att nån rör sig i två minuters tid i lgh. Men glad som en galen blev han när han såg att det var jag. Fina , galna hund <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback