Köra en prenumeration kanske ;)



Jag och en kompis skulle köpa pizza igår och så lyckades vi rota fram en gammal veckorevyntidning. JAg har glömt bort hur sjukt roliga dom där tidningarna är. Mittuppslaget hade de något repotage där ett gäng tjejer berättar om deras sexleksaker . "Jag älskar känslan att vara ensam med min dildo" eller en annan som utförligt berättade hur och var hon gillade att bli spankad. hahah

Nästa repotage hette "Våra hjärtan är större än våra stjärtar" hahahah .
 "Åh vilken jävla fräsh brud" säger då min kompis.
Bruden såg ut som en apa i ansiktet så jag tittade frågande på honom.
Han sätter då handen för tjejens ansikte, då såg jag med, jävlar vilken snygg kropp den tjejen hade. hahaha:P

Nej gud vad vi satt o fnissade där medan vi väntade på pizzan, vad är det för åldersgräns på tidningarna? Vissa grejjer var så himla muppiga, men roliga. Man kanske skulle dra iväg en prenumeration :P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback