Ännu en helg..

Gud vad färdiga vi var i fredags när vi hade bakat, haha, jag somnade på golvet med Ilona, i och för sig är hon stans mysigaste också. På lördag var vi på bröllop, marcus bästa kompis och hans (numera fru) gifte sig. Det är speciellt med bröllop.  Stämningen ,lyckan och glädjen hos alla gäster och framförallt hos brudparet var magisk.  Har alltid varit väldigt skeptisk till bröllop, fast nu är jag inte lika säker.

Kom hem sent på natten, jag och marcus kom ifrån varandra, jag hade hans nycklar, min mobil hade dött, så våran gulliga granne Dagny fick hjälpa marcus in med huvudnyckel.

Hela söndagen hade vi folk hemma, 24 för att vara exakt. Med ungefär 3 h sömn var det disco i huvudet hela dagen. Extrema mängder kaffe och bullar gick åt. Och väldigt kul hade vi.

klockan 7 var vi helt döda båda två, hade inte ätit mer än 3 bullar var på hela dagen, så vi drog iväg till mc donalds och åt cheesebörjade tills vi ville kräkas. Då åkte vi hem och sov :)




Fick ett par jätte fina skor av mamma <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback