Behöver avreagera mig.

Vad trött jag kan bli på folk. Idag har jag umgåtts med en vän, av motsatt kön. Tydligen kan man inte göra det om man inte har eller vill ha en sexuell relation med denne. En person hade sett oss idag, och då skickat iväg ett sms till min pojkvän 12 mil bort och berättar att jag right this second träffar en annan kille. Min kille ringer i sin tur mig skitsur och undrar vad jag håller på med.

Skitlöjligt är det, om jag hade träffat på den här personen med en annan tjej hade ju inte jag ringt hans respektive. Varför skulle man, jag tror inte det värsta om folk. Det finns faktiskt ett par killar på denna jord jag kommer dela bil med som jag inte ligger och drömmer om på nätterna.  Du kan ju testa och ringa mig nästa gång, om du fortfarande efter det tycker det verkar konstigt, tycker jag absolut du kan ringa M.

http://img.jesper.nu/view/565/arg-katt.jpg


M som i marcus

2010-10-15 // 09:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback