Just precis nu.

Det är konstigt det där. För att vara så jävla dålig på att laga mat, är jag kung på att baka. Lussebullarna igår blev asgoda. Varken sega eller torra eller brända eller dåliga på nått sätt alls. De var hur goda som helst. Lätt bagerikvalite. Men det är väl guds sätt att pissa på mig med eftersom jag bara tillåter mig själv att äta bakskit några gånger per år men kämpar för goda nyttiga rätter varje dag.

Men GODA blev dom. Ska ha lillpluttan Tove imorn så tänkte vi ska ta en påse och gå över till svärmor och bjuda henne på bullar. Så får hon bjuda på kaffe och saft :)


Right this second ska jag och min man bädda ner oss i soffan till nyaste shrekfilmen.


http://www.pottwalblog.ch/wp-content/upload/shrek4.jpg



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback