Gammalt gaggigt par.



Jag hoppas jag och marcus också kommer bli ett sånt där gammalt gaggigt par. Som kan varandra utan och innan men som tillbringar dagarna att jävlas med varandra. Visst kan jag vara galen på honom nu, men han är i 99 av 100 fall väldigt snäll och fin kille. Jag tänkte på det idag när jag fick skjuts av mamma och hon maler på hur jobbig min pappa är :D. Min pappa är så jävla rolig, förstår inte ens hur man kan bli arg på den där karln.

Igår natt hade mamma vaknat 00:30 av oljud från vardagseummet. Där hade hon hittat pappa klonka på pianot. Min mamma som är lika ödmjuk som hitler hade svurit både det ena och andra till pappa .
"Jag spelar tyst på pianot. Du måste ha vaknat av något annat" hade han svarat.

Haha :D

Vad han tydligen oxå gör är att han äter flingor och mjölk varje natt strax efter två. Och mamma blir galen på alla ljud han åstadkommer. Vad han tydligen gör eftersom han har sjuka arbetsveckor är att han kommer hem på kvällen helt slut. Sätter sig framför textteve. somnar framför textteve och sover där fram till 11-12 varje kväll. SEn tar han disken och tvätten , tar sig lite mellanmål i köket och går sedan och lägger sig :P




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback