Fimpad i pannan.

Marcus är hemma nu ett par dagar så idag var vi iväg på en långpromenad. Vi var nere på stan och lunchade och köpte snus. Sen gick vi ut förbi underbara hem och öb. Hör inte så mycket till saken men vi var i alla fall på väg hem och jag hade kassar i händerna och skulle försöka öppna ett nytt ciggpaket. Marcus hade redan tänt en cigg och jag försökte få upp paketet med munnen eftersom jag hade händerna fulla.

Marcus tycker jag ser handikappad ut så han sträcker fram armarna mot paketet samtidigt som jag lutar mig framåt. Fräs sa det och båda börjar asgarva. Hela situationen blev väldigt konstigt eftersom min pojkvän just fimpat mig i pannan :P Men efter ungefär 3 sekunder börjar det göra fruktansvärt ont och svida så tårarna börjar spruta åt alla håll.

Så jag skrattar så jag nästan kissar på mig samtidigt som tårarna rinner längs kinderna och marcus skrattar samtidigt som han kramar om mig.

Kvar blev ett fint brännsår i pannan. Det vill vi helst ha bort snarast :P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback