Min helg.

Stressig jävla helg det blev. I fredags efter jobbet åkte vi iväg till västerås där jag fick gå runt och välja vad jag helst ville ha :) . Sen skyndade vi oss hem till marcus pappa för att grilla med jess och kristian. Spelade kubb och grillade tjockkorv med potatissallad. Skitgott! :P


Juste vi hämtade sune innan grillningen för han och jag skulle iväg dagen efter. Kvart i 8 lördag morgon stod jag och hundarna klara. Rastade och matade med noll sömn. Ilona fick ju för sig att precis börja löpa samtidigt som jag skulle ha sune. Hade de åtskillda, sune i sovrummet med oss och ilona i sovrummet. Så ilona pep varje kvart för hon var ute låst. Och sune pep varje kvart för ilona pep och han vill ut och ha sex. typ :)

Iaf åkte vi till min föräldrar för att träffa lite släkt o vänner som inte kunde fira min syster samma kväll. Kl 10 stod jag och Sune klara för utställningsträning, som faktiskt gick skitbra. Han skötte sig super och vi fick beröm för han var en väldigt trevlig väluppfostrad kille.

Var förbi vilsta marknaden på vägen hem sen åkte vi hem till mamma och pappa igen där vi firade fia hela em och kvällen. Vi avslutade kvällen smålulliga på harrys, trevligt :)

Söndag tänkte jag och marcus bara lilla hemma och glo film men vi åkte till tuna park och köpte nya kläder. JAg fick bla en jätte fin turkos tröja jag ska ha på midsommar <3 . Vi firade också tove som hade inflyttningsfest och sen på kvällen åkte vi och hämtade min nya cykel som jag ska få av mamma o pappa i födelsedags present :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback