Helgen.

Fredagen var speciell. Jag o jess skrev upp en ny sak på vår liv-meritlista :P. Vi grillade tillsammans med boysen innan vi drog vidare på förfest. Fortsatte festa o vi alla drog till krogen. Både jag och jess kände oss nyktra så vi beställde in nya shots hela tiden. Ett par timmar senare ( 7 dl sprit sammanlagt för kvällen för mig iaf)  var resten kaos.


Lördag vaknade vi vid halv 11, kvart i elva stod jag panikartat klar och hämtade Tove och drog till parken zoo. Måste verkligen visa bilderna, för de är helt underbara. Tove kutade runt lycklig över att vara på parken. Marcus sprang runt, lekte ironiskt överlycklig för han tyckte det var kiss :P . Och jag sprang runt och skrattade och filmade.
På kvällen åkte jag hem till pappa och firade hans födelsedag.

På söndagen hade vi en heldag i västerås med Jess och kitan med Ikea, mediamarkt, hööks och burger king :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback