Mitt spännande liv.

Att uppdatera bloggen har blivit lika roligt som att kolla på när färg torkar. Mitt liv är tråkigt just nu. För det är bara flytta , planering kring flytten, packa saker, leta möbler, köpa möbler som gäller.

Var halvt påväg på en skidweekend fre-sön som stoppades då mitt resesällskap skadade ögat på jobbet, fick åka till akuten och blev utskriven med salva och "ta det lugnt 5 dagar" medicin.

Har bara haft lugn mys helg hela helgen. Fick en guidad långpromenad genom hela torshälla igår. Den innehöll inte så mycket historia utan en mer uppdaterad version a "här är knarkar kvarten" (pekar) . 
"här, här är det lugnt. men här är alla mellan 80 och döden" (pekar) , 

Men nu är det mesta av mina saker nerpackat i kartonger. Kontraktet skrivs på idag. och förhoppningsvis skulle jag även få nyckeln idag. :) 



» Madde

Att flytta är ju rätt spännande så då blir väl ditt liv spännande också eller?

Sorry att Calle verkat tro att min soffa var till salu, han kopplade lite fel. Men den heter i alla fall Klippan och finns på IKEA som du säkert redan visste. Ganska billig sådan.

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/S89830943

2010-01-25 // 20:39:48
» Madde

Hoppas den blir klar då :)

2010-01-26 // 07:25:46

Bjud mej på fest sen!

2010-01-26 // 10:03:21

Vad spännande!

Bjud mej på fest sen!!!

2010-01-26 // 15:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback