Roligt/sorgligt?

Calé #17 says:

? där?

I say:

yes

Calé #17 says:

du var eftertraktad på vietnamkök ikväll haha

I say:

haha jag?
why?

Calé #17 says:

din lilla vietnames saknar dig
jag var där o köpte mat
då fråga han efter dig
jag skulle hälsa
haha

I say:

hahahaha
:P

Calé #17 says:

ja sa att jag skulle säga åt dig att åka dit o köpa mat nån dag, han ba: åå tack så mycket
haha

I say:

hälsa tillbaka att jag saknar honom med och kommer och köper mat av han snart :P
hahaha

Calé #17 says:

hahaha

I say:

usch vilken snabbmatshora jag är

Calé #17 says:

han frågade efter min tjej :P haha
hon har flyttat sa jag

I say:

jaha, han undrar väl var hans pengakossa är.

Calé #17 says:

haha :P hon åt oxå alltid nummer 19 sa han
hahaha
sen börja han snacka om att du red o grejer

I say:

haha tog ju alltid med till stallet.

Calé #17 says:

du har väl kommit in i ridkläder ett par gånger kan jag tänka mig :P
haha

I say:

gullet att du pratar gamla minnen om ett ex, med en snabbmatsgubbe.
gulligt :P

Calé #17 says:

haha det var han som börja snacka
inte jag haha
han babbla på som fan
men det är så sjukt jävla svårt att höra vad han säger haha
men men jag skulle hur som hellst bara framföra hans hälsningar :P haha



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback