Aladin och hans 30 rövare!

Kommer in på gården hemma igår, går förbi tvättstugan då jag ser 4 eller om dom var 5 ungar som står och kastar kottar och sten mot en buske. Jag börjar fundera på vad de håller på med då dom springer mot våran port, med Livia som springer för livet längst fram och trycker sig mot porten då de fortsätter att kasta saker mot henne. Samtliga härjar och skrattar. Jag reagerar på en millisekund, kastar mina kassar som jag håller i händerna och springer mot våran port.

Skriker alla möjliga saker som "horungar" , "jävla blatteungar" och att de ska ge fan i min katt. De var redan 30 meter före mig och springer åt 5 olika håll. Hade jag fått tag i någon av dom hade jag slagit ihjäl dom. Flax som jag har har en av ungarna lämnat sin ryggsäck i gräset utanför porten. Tack vare den kunde jag ta reda på namn, skola, klass, lärare osv. Ringde upp läraren och talade om att jag har en av hennes elevers ryggsäckar . Ska till fröslunda skolan på måndag och peka ut samtliga idioter som har kastat saker mot min katt. Om dom så mycket som tittar åt hennes håll igen ska dom veta att dom lever.

På måndag morgon är de polisanmälda också, eller iaf Eyman, ägaren till ryggsäcken. Om han vill stå för djurmisshandel själv eller om han vill dela med sig med sina vänner rör mig inte i ryggen. Polisen kommer garanterat inte göra någonting åt 11 åriga pojkar. Jag gör det för min egen skull. Om livia kommer hem med skallskador som kan ha orsakats av stenar ska det iaf stå i ett register någonstans att jag har sett dom göra de igår. Sen att han finns med i registret är bara ett plus för mig.

De vet ju att det är jag som har väskan så 10 blatteungar är ute och letar efter mig. De har varit i varenda port och frågat efter en tjej med en hund. De har varit utanför vår dörr och plingat på 3 ggr. De har hämtat släktingar, en av deras mammor var tex hos grannen igår kväll och sa "Min pojke har tappat sin väska, och en tjej har stulit den"

The biathes are going DOWN! kan sätta 1000 att det är detta tuffa killgäng som kastade en bajspåse på vårat fönster för någta månader sedan. Och som stjäl grejjer nere hos jour livs. Jag är verkligen inte rasist, men dessa 5 ungar tycker jag man ska sätta på en bananbåt hem till deras jävla kamelland.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback