Äntligen hemma.

kom precis innan för dörren.. Dricker jordgubbste och väntar på carl. Eller ja, jag laddar mobilen så jag kan sticka ut på långpromenad. Blir nog 5an i vilsta, kan vi springa uppochner för vilstabacken ett par gånger.

Det är "den jobbiga" veckan på månaden och jag har en fruktansvärt godis sug. Är man inomhus rotar man i köket mest hela tiden. Är utomhus så mycket jag kan och jag tar inte med mig kontokortet för då slutar jag upp på konsum med chips och läsk och choklad och glass och frukt och .. och ..

Det är sjukt, tjejer vet hur det är. Man står och resonerar med sig själv i köket om att man inte ska äta massa skit bara för man är sugen. Hittar en frukt och te istället och ändå står man i köket en timme senare och letar och rotar.

Nä nu är mobilen typ klar, musik och träning. Nu.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback