Helg.

Haft en mysig men konstig helg. Ibland skulle man göra en live sändning. Låta folk skratta åt ens konstiga (läs patetiska ) liv. Nästa big brother kanske ?

Var iväg till stockholm igår, kollade på när tvillingarna spelade handboll. Sitter och kollar från läktaren och säger att kille nr 19 i motståndarlaget är lik min kusin Calle. Och det var ju han. Då bytte jag såklart gäng jag hejjade på. =)
Mamma undrade om jag hade ramlat och slagit i huvudet eftersom jag kollade på handboll.  Jag är den enda anti i min handbollstokiga familj.  Men det var kul . Fast det skulle jag aldrig erkänna för dom.

Min sidekick är tillbaka , du har varit jävligt saknad. <3

 


» molle

Min sidekick har också vart saknad!

2009-03-02 // 12:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback