Harry potter premiär.

Calle sa till mig precis innan vi gick in på biografen att vi bara varit på bio två gånger sen vi lärde känna varandra. Och vi båda tyckte det var ganska konstigt eftersom vi båda gillar att moffa godis, dricka läsk och kolla på film . Efter 2 ½ h Harry Potter på Rio kom jag precis ihåg varför jag INTE går på bio , förrutom de filmer som dröjer Länge innan man kan ladda.
Bredvid mig satt en kille som luktade en blandning mellan svett som man försökt dölja med alldeles för mycket parfym. Bakom satt två brudar med deras pappa som kommenterade allting som hände. "Nu ramlade han i vattnet" Jo vi vet , vi kollar också på samma film.  Som bonus på det var det iskallt och jävligt trångt.

Filmen var jävligt bra, värd att se. Förrutom från den 18 juli då "Flickan som lekte med elden " kommer på bio ska vi hålla oss ifrån det länge , länge , länge .


» jess

Bio när det är som bäst :)

2009-07-16 // 18:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback