Välkommen till slummen bruden.

Ja vad säger man ? När jag träffat diverse grannar hos malin , han som alltid runkar, hon som alltid gör aerobics i vardagsrummet, han som alltid går runt i kalsonger, killen i rullstol som alltid lyckas sticka ut huvudet när jag kommer , tanten som alltid står och röker själv på balkongen. Diverse mysko people.

Jag levde som lycklig blåst tjej i 20 år på söder, i villa och lägenhet.

På 12 timmar i nya lägenheten har jag fått min egen halvnakna brud som gillar att springa runt halvnaken hemma. Gubben i kiosken hos oss antingen gillade min jacka eller kind för det var ungefär 2 cm från att han smekte mig på kinden. Vidrigt!  Och våra grannar verkar inte veta var de ska parkera sin bil eftersom de har tagit vår parkering 3 ggr på 2 dagar.

Välkommen till slummen, känner på mig att vi kommer trivas =)


» molle

Welcome to da gang! Grannar är alltid det bästa! Ta in det bästa med livet som granne!

2009-01-04 // 00:15:54
» molle

Det blir väl toppen ;)

2009-01-04 // 00:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback