En kaffe till tapetseraren.

Vaknade strax efter 7 av hantverkaren som skulle börja tapetsera vid halv 8. Jag som alltid är tjurig på morgonen tar bara allt från sovrummet till vardagsrummet och somnar i soffan. Kommer han in till mig "Ursäkta era tapeter fanns inte så du får välja nya .... nu"

Satte mig och valde helt random tapeter på 5 min. Orkade inte hålla på. Men tror de blir snyggare än de vi valde egentligen...

Åkte och köpte frukost med Natzi , sitter vi i bilen så säger han :

"Det är en låt text som jag tycker passar så jävla bra in på dig"
"Jaha, vilken då?"
"Cant live with or without you.... men med lite mer betoning på With"
"Tack du"
"Men du är ju som du är, men det skulle vara jävligt trist utan dig"




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback