Depplåtar-Standard?

Usch vaknade imorse av att huvdet kändes som en ballong. Förskyld, ont i huvudet, o ont i hela kroppen efter kiboxen igår. Hehe Sabinas slag är precis lagom för mig. Det var värre sen när man byter par och en grov tjej slog krokar, på samma arm hela tiden så hårt hon kunde.

Jag grimaserade mer o mer för varje slag, inte märkte hon någoning o jag som itne ville framstå som stans största mes fick stå ut =P, vilket i sin tur resulterade att jag bara kan ha armen i tre lägen =).. Japp imorn är det kibox igen, Jippy yey!

Åh min Jess kom äntligen hem idag med . 3 veckor sen vi sågs. måste hinna förbi hem till dig imorn innan träning o kolla på bilder =)


Ps . Grattis Kristian =) !






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback