En overall bra födelsedag.

Dagen började tidigt med Gustav som tog morgon vid 04.15 . Varken jag eller Andreas var särskilt pepp på det. Men beroende på hur pigga de är när de väl vaknar är det ju helt hopplöst att försöka söva om dem 😅

Så en FM med en astrött morsa och en astrött gnällig bebis får han tag i min telefon och kastar i backen. En telefon som vi precis lagat . I 45 min grät jag, floder. Att jag haft den så han fått tag på den, att det kostar att byta skärmen , hur skämmigt det ens skulle vara att ringa Andreas och säga att den återigen är sönder . 

Jag tar Gustav och ska åka iväg och prata med dem som lagade telefonen och tror ni inte katterna har lämnat en jävla mus precis utanför dörren. Grattis eller nåt.... Ungefär där kände jag mig sjukt less och  funderade på att åka utomlands en vecka själv 😂



Men snälla (!) de är på reparationsstället så får jag laga den till inköpspris (halva priset ) samt att jag fick med ett nytt bättre skal och glas i köpet (bara de två till värde av 800 kr) . Hur bra service är inte det? Så nu är den äntligen lagad igen.... 

Dagen slutade i alla fall väldigt bra. Jag hade en eftermiddag med behandlingar på carino spa samt så köpte vi med papas tapas , chips och annat gott till kvällens fotbollsmatch . 
Även om Sverige vann matchen så spelade de bättre än på länge, och även en annan tyckte det var underhållande. 










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback