1 år.

Igår blev vår älskade lilla unge 1 år. Fantastiskt vad fort det gått , men även vad mycket vi hunnit med husköp, dop, födelsedagar och en hel vinter som har hunnit gå i raketfart. 

Vår lilla kille, så självklar del av vår familj från första stund. Efter en graviditet full av rädsla kom en kille som var det vackraste jag sett . Alltid med ett leende på läpparna och fantastisk humor. När han sätter igång sitt bus kan han få vem som helst att skratta . 

Så envis, med integritet, och otroligt tydlig med vad han vill och vad han tycker om saker. Sällan några tveksamheter vad Gustav tycker 😅
Om man trodde man själv var envis som en get så kan jag eventuellt ha träffat min överman. 

En kille full med fart och bus, som aldrig sitter still utan alltid har något nytt på gång, som lärde sig gå strax efter 11 månader och nu är helt galen här hemma. En riktig cooling med ett hjärta av guld, som älskar att bli buren, pussad och kramad och somna i famnen .

Jag önskar alla hade en Gustav i sitt liv, han må sova som en kratta på nätterna till och från , men han är helt fantastisk ❤️ 

















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback