.

Ännu en vecka har passerat och det är hög tid att sätta fart med allt inför nya huset. Det är massor med beslut som ska göras , samt planera hur allt från väggar golv, kök , badrum m.m ska se ut. Det går ju inte snabbt heller då man är så petig med alla beslut . Inte nog att man valt en grå vägg . Det finns ju alltid 50 nyanser av grått 😉🙈 vilken är snyggast? Bäst? Mest prisvärd? Angenäma problem visserligen även om det håller mig vaken om nätterna 😆.

Vi har haft en väldigt rolig vecka med allt från kontraktskrivning och besök i huset till babymassage mammagrupp och öppna förskolan. Vi har även hunnit med ett besök på ikea och ett annat köksföretag för design av kök. Även 3 pass träning ,middag med vänner, Kräftskiva  och hjälpa mamma och pappa renovera i huset . 

Bland annat körde jag ett så tufft pass förra månaden att jag knappt kunde gå varken tis eller onsdag. På torsdagen hade jag normal träningsvärk efter ett tufft pass .haha fy fan vad jobbigt det var, det passet ska jag inte gå på denna vecka 😉 däremot ska jag försöka få in 4 eller 5 pass träning. Äntligen börjar man komma igång lite gran, i början av sommaren kunde jag ha mjölksyra av en uppvärmning. Bålstyrkan är inte vad den kan vara så det är svårt att hänga med ändå ibland men nu börjar man i alla fall komma till en punkt där man kan hänga med ett pass som alla andra.  

När jag började köra mer regelbundet för ca en månad sen tyckte jag alla pass var superjobbiga . Nu när jag varit på ett pass som alla tycker är pissjobbigt känns plötsligt de andra passen mycket lättare. Haha det kan ju vara ett tips för att lätta upp träningen lite 😉

Från bvc tidigare i veckan...

Lilla smurfen som sitter själv nu för tiden.. 😍


Plågade min muffin lite med en peruk jag hittade på kräftskivan  😂



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback