Denna underbara kille ♡

Man vaknar tidigt med barn , men när man vaknar av att Gustav ligger och gapskrattar för att Bella ligger och snarkar och han tycker det låter roligt . Ja då värker hjärtat av kärlek ♡ 

Äntligen helg , denna vecka har varit fullproppad med grejer. Mest roliga grejer men ändå. Vi har hunnit med både mammagrupp, och Mamma träning, möte för bebissim  och idag ska vi iväg till öppna förskolan. Vi träffar mycket söta bebisar nu, nästan så man blir sugen på en till 😉

Vi har även varit på banken , redan på måndag får vi komma in i nya huset! Då ska vi riva riva och åter riva. Jag har redan hunnit packa 15-20 lådor , samt suttit och jobbat vid datorn 2 h per kväll sen i söndags. Men nu är det äntligen klart så nu ska jag njuta av att vara mamma ett tag igen ☺

Jag har även kommit in i träningsmode  igen, 5 gånger har och ska jag köra denna vecka tänkte jag. Det är ju meck  på en helt annan nivå nu, igår fick Guggu tom vara på barnpassningen på friskis. Det var väldigt spännande! 😉 


Kommer sakna våra fina promenadvägar med får och hästhagar. Ser ni rådjuret ?  Den har gått tillsammans med fåren sen i somras. Antagligen en vilsen bebis som de har fostrat. Super gulligt!  



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback