Nu är det bara upploppet kvar 😃

Bara 10 % kvar nu. Känns helt galet. Känns visserligen som man varit gravid i åratal men tiden efter jul och nyår har gått så himla fort.  Och nu är han snart här , galet :) 

Firar denna stora dag med jobb 7.45-16.45 och sen ska jag hem och ta en långpromenad med mina monster.  Och det är nog det enda som orkas med idag , känner mig sovatrött redan nu. Haha det blir väl en spännande lets dance kväll och sova vid 22 som vanligt 😂🙈


Inte ens en månad kvar heller. Gud vad jag längtar efter denna lilla kille som känns som en boaorm som ålar runt inne i magen. Han känns så jäkla stor där inne och varje gång han rör sig blir det jordbävning i hela magen. Det ser faktiskt ut som en orm som slingrar runt. Buffar och bökar gör han också som tokig, men jag tycker inte han behöver bygga ut sin lägenhet mer nu. Det är dags att komma ut nu, hyreskontraktet går snart ut 😀



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback