Min fina kille.

Imorse hade han planerat en överraskning till mig. Inte mindre än en gravidmassage på Carino spa. Jag skulle kunna mala på i timmar hur fantastiskt det var 😁. Att vandra omkring som en trött stor fet tjockis dagarna i ända är inte något roligt för kroppen.  Man har ont och ömmar högt och lågt , önskar nu i efterhand att man kanske kunnat unnat sig det ett par gånger till under graviditeten. Men men det är ju för sent nu, men hett tips till andra gravida. 

Massage tycker jag är bland det skönaste och bästa man kan unna sig själv för att lyxa till det. Och som gravid var det ännu bättre tror jag ☺

Annars har det varit en riktig fixardag,  har varit och handlat mat och massa andra saker vi behöver hem , sorterat och varannan hängt bebiskläder och städat lite här hemma :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback