Klagoblogg.

Känns som man bara klagar och klagar hela tiden.  Men jag sover som en kratta på nätterna . Hur länge kan man gå utan sömn innan man blir helt hjärndöd? Inatt vaknade jag varje timme av toabesök , onda fogar och behöva vända sida att ligga på.  Kände mig gråtfärdig när jag blev väckt av en buffande liten ulla som ville gå ut. Tur för henne var klockan 05.57 så det var bara tre minuter kvar till klockan skulle ringa ändå. 


Ikväll blir det  långpromenad med vovvarna och sen har vi börjat med ett nytt inredningsprojekt hemma.  Eller jag har börjat och A ska bygga. Snyggar till i hallen på övervåningen. Hittade en skitsnygg pallkrage som de hängt på väggen plus så har vi inhandlat en labyrinthylla och en annan hylla från bruka design som ska pryda väggen. Kommer nog bli skit snyggt!  😊






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback