sömnlös.

3e natten nu som jag ligger och vrider och vänder. Helt omöjligt att sova... 😩 

Igår firade vi student hela dagen uppe i sthlm. Morgonen började väldigt bra med svenska jordgubbar till frukost. Mätte mig även (som jag börjat med nu var 14e dag) och hade minskat 7.5 cm på 7 olika mått.  Det är jag nöjd med så tänkte köra på på samma sätt 2 veckor till och hoppas vi fortsätter neråt på samma sätt :) 

Vid lunch hoppade vi in i bilen för en heldag i sthlm. En väldigt kul och fin dag på alla sätt , om man bortser från bilresan från skolan till dit festen skulle hållas.  Stockholms trafik är verkligen Gaalen (även pappas bilkörning) och det dök verkligen upp allt från bussar cyklar bilar och diverse andra faror att krocka med överallt! Jag själv satt och hyperventilerade i baksätet. Turligt nog gick det ju bra såklart och vi hade en mysig eftermiddag och kväll :)



Mun kavaljer för dagen ♡



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback