Hemma fix.

Vilken hemsk Förskylning jag har som inte vill ge med sig.  Tror det är för jag knatat omkring med hundarna på långpromenad trots att man är krasslig. Men skulle få så extremt dåligt samvete om de skulle ligga inne en hel dag och nu när båda legat nerbäddade här hemma har jag tagit mig ut i alla fall. 

Så trots snorig näsa har jag ju fått mycket motion istället 3 rundor på 5 km och 1 på 7 km.
Totalt 2.2 mil nu bara i juni. 

Detta ska bli en riktig fixarhelg här hemma . Vi ska fixa till uteplatserna/ fram och baksidan. Ska lägga nya plattor och rulla nytt gräs. Slipa trallen och vitlasera den. En uppfräschning helt enkelt . Bilder kommer sen 😃

Imorgon ska jag även slita med vilda babyn ner på stan för lunch och trevligt sällskap. Så lite trevligt väder hoppas jag för denna helg 😊






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback