Hemhjälp?

Något som är jobbigt när man har två hundar hemma är att de hårar galet mycket. Vi städar nog dubbelt/trippelt  så mycket som medelsvensson men ändå ser det alltid ruskigt ut pga av allt hår. Dammsuger jag idag skulle jag lätt ha en del att kunna dammsuga upp imorgon också. 

För min del gör det inte mer än att lufta städgrejorna oftare. Jag har ju blivit rätt pedant och jävlig med åren och gillar att ha fint hemma. Vad jag däremot tycker är jobbigt är att den lilla mannen snart kommer krypa och kräla omkring på golvet.  Jag vill inte ha honom som någon mänsklig dammtrasa  eller att han ska stoppa massa hundhår  i munnen 😨😲 

Därför kikar jag runt lite efter en robotdammsugare. Jag tänker att det vore ju super om den vandrade omkring och tog bort det värsta så kan vi koncentrera oss på torka golv och hålla undan. Det är ju bra om man kan underlätta för sig själv. 


» Jess

En sån skulle allt behövas här med och Kristian vill ha en. Haha men vi bor nog lite för trångt :)

Svar: Ja jag tror det är en bra investering. som en diskmaskin ungefär, man spar en massa tid, arbete och gräl :)
Emelie

2015-07-30 // 18:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback