Dopförberedelser

Vi har haft en supermysig helg  i Linköping. Vo började med att hälsa på en av Gurras små kompisar vars föräldrar precis köpt ett helt fantastiskt hus utanför stan. 250 kvm påkostad lyx. Nu nät fler och fler kompispar  har stora fina hus längtar vi till ett eget såklart . Tänk en egen gräsmatta med gungor eller ett äppelträd . 

Gurra skötte sig exemplariskt hela helgen, sov bra och låg snällt i vagnen när vi roade oss med allt från shopping och göra kanal till middagar och minigolf. Han insåg väl att han har bättre chanser till kusiner om han var snäll och gullig 😂

Idag har vi skickat iväg alla dopinbjudningar  och haft lite kafferep  här hemma.  Det är mycket som ska ordnas inför dopet , jag har valt ett tema för festen och ska försöka lägga lite krut för att göra detta till en fin och rolig fest. 


Min fina Gurra Murra  ♡


» Jess

Ohh så fint :) ser fram emot dopet så mycket

2015-07-14 // 13:17:56
» Sara

Tack igen för i helgen! Hoppas ni får en lika mysig nu i helgen :-) Jag själv är så otroligt ledsen fr att jag missar dopet men ser framemot att se bilderna!

2015-07-17 // 06:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback