Den snälla babyn.

I lördags natt , igår natt och nu inatt har lilla bebisen slagit till och sovit "hela" natten. Han somnar vid 23 och vaknar inte förrän vid 05. Vanliga nätter har ju uppvak 03,05, 06.30,  07.30  (ofta somnar han inte om ) .vissa nätter vaknar han redan vid 00.30 och 02.00 

Haha jag är så helt ovan med att sova så mycket och allt i sträck så när jag vaknar vid 05 känner jag mig helt utvilad.  Svårt att somna om alltså. Vilda babyn somnade om direkt maten vid 05.30 men jag ligger fortfarande superpigg framför tvn. Men nu tänkte jag sätta igång med en spännande bok istället. Antingen blir kan trött eller så har jag ett par timmars spännande läsning till de andra vaknar ☺





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback