bortskämda i värmen.

Andreas första semestervecka har snart passerat och så mysigt vi har det! Jag har tränat på som vanligt på friskis , i torsdags kväll när det var 30 plus var det inte särskilt kul alls. Men jag körde på så gott det gick. 

Annars har vi mest hängt ute på mitt landställe eller hos svärisarna som har pool. Min bränna ser för ruskig ut . Brände mig så illa i fredags att jag fick solexem/brännblåsor/ någonting annat över hela armarna.... 


Vi har även hunnit med en husvisning och ska iväg på en annan idag.  Det vi ska kika på idag ser väldigt lovande ut , det andra var också otroligt fint . Otroligt vackert byggt men opraktiskt för en barnfamilj.  Heter tiggeby ute på hemnet.  

Vi har det hemskt varmt här hemma så hela familjen har flyttat ner till vardagsrummet . Vårat sovrum har ungefär 35 grader varmt och det är omöjligt att kunna somna. Nu ligger vi nere i vardagsrummet med balkongdörren öppen och vilken skillnad. Till och med lillkorven slog till och sov 6 h i streck. Har aldrig hänt sen han föddes kan jag meddela! Vilken lyx 😍 han fick en extra puss när han vaknade vi 05.30 km jag tala om. 

Idag ska vi avsluta denna mysiga helg med födelsedagsfirande och poolhäng.  Vi har både hunnit med grillfest och  födelsedagsfest denna helg så vi är lite trötta. Det är jobbigt att hålla sig vaken sent på kvällarna när man både är vaken på nätter och tidiga mornar.  Vi får härja mer nästa sommar helt enkelt! 😄



Lilleman är nakenfis hela dagarna. 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback