Vilken av dem ?

Vi är ute på skötväska jakt men jag kan inte bestämma mig vilken jag vill ha. Vi har ju en som "hör" till vår vagn. som är från stokke och passar både stilmässigt och färgmässigt med vagnen vi köpt.




de som jag kikat på länge är de från ralph lauren. dels en sportigare variant som jag vet Andreas skulle gilla. den är snygg men känns lite "mycket" och jag tycker loggan är lite för stor. Det känns lite , "kolla vad jag har köpt i Thailand" eller "kolla jag har råd att köpa en märkesväska" . de gör väldigt fina sportiga modeller som jag gillar men vill inte att sakerna ska skrika för mycket .








Sen har vi då min absoluta drömväska. även den från ralph lauren. fantastiskt fin , och känns som något man kanske kan använda även som en vanlig väska. frågan är ju om min man vill kånka runt på något som ser ut som en vanlig handväska . sen har priset varit saftigt , 2000 kr för en skötväska känns lite i överkant. än mindre kommer man ju kunna övertala A och då lär jag få betala hela själv :p


just nu är jag bara så sugen på att beställa en. måste hinna övertala Andreas innan rean är slut :p









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback