Jobbonsdag :)

Man vänjer sig snabbt att få hemma och dra benen efter sig. kändes lite halvt sorgligt att både A och jag skulle iväg och jobba idag. så här många lediga dagar har vi inte haft tillsammans sen vi blev tillsammans för ett par år sen , lite sjukt det med kanske men jag har ju alltid jobbat både på sommaren och alla andra lov för den delen också. Nu har vi haft 15 dagar lediga i jul och jag har njutit av hans sällskap , äta frukost ihop eller bara slötitta på en film . Det är sällan vi hinner med det då någon alltid är på språng eller på jobb. iofs så somnade jag båda våra filmkvällar mitt i filmen, så vi har fått se om filmerna dagen efter igen , haha, men jag har älskat att ha lite tråkigt ihop. bara vara hemma och skräpa.

Idag hämtade jag ut babyskydd och bilfäste till lilla mini. det är mycket prylar de ska ha de små bebisarna. åh andra sidan är väl bilbarnstol ett av det nödvändigaste när man bor nästan 1 mil från centrum. :)










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback