heldag i Stockholm.

Ska snart väcka gubben och hundarna som ligger och snarkar. Idag ska vi åka iväg på en heldag i Stockholm. Vi ska shoppa ena halvan av dagen tänkte vi och andra halvan ska vi fira hos min kusin som fyllt år. Jag är trött som en gris nu. Jag som brukar gå och lägga mig vid 22 nu för tiden somnade vid 12 efter en kväll på akuten. vi alla 3 mår bra, konstaterat efter 4 h på akuten . jag mådde väl aldrig dåligt , men Andreas ena finger svullnade upp utan anledning och blev blå svart , såg otäckt ut och sjukrådgivningen Tyckte han skulle åka in. sagt och gjort , där stod /satt vi på obekväma möbler i timtal för att vänta på en ortoped. asskönt för min foglossning och rygg problem , men det är väl klart man håller någon sällskap. Lillskrutten hade full igång i magen också så det var rätt mysigt ändå ♡ ortopeden konstaterade att antagligen en ven gått av och orsakat allt detta. Att han kunde få röntga fingret om han ville men det hoppade vi över . Han skulle komma tillbaka om det blir värre i fingret i helgen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback