Välkommen v32

Veckorna går undan och nu är vi redan i vecka 32 (31+2). Det är tungt att vara gravid nu , man är tjock och tung , har väldigt ont , jag har jobbigt att sova på nätterna. Måste ligga på sidan pga av magen men då ligger jag och trycker på fogarna så jag vaknar var och varannan timme av att jag halvlipar av smärta i ryggen.  Då får jag vända på mig och ligga 1-2 h på den sidan innan det är dags att vakna igen.haha jag får anlita A till att ha nåt vändschema på mig nattetid.  

Det ska bli skönt att kunna gå hemma snart. Jag är väldigt trött och blir framförallt väldigt trött av att hålla igång. Det känns som att jobbet är det enda man orkar med just nu, när jag kommer hem vill jag bara vila fötter, sova en stund eller titta på en film. Energin orkar inte med alls.

lillkillen blir större och större där inne. För 10 veckor sen kände man små kickar som kändes som poppade popcorn i magen ungefär.  Nu känns det snarare som man har en orm som slingrar sig . Det bökas och stökas och ålas omkring. Ibland tar han spjärn högt och lågt och på fler ställen. Han kanske sträcker på sig eller nåt.  nu är han ca 40 cm lång och väger runt 2 kg. Fina stora killen , snart är du här ♡


 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback