Ego- måndag

Igår hade jag en hel eftermiddag för mig själv. Först var det dags för "vattengympa för gravida med rygg och/eller bäckenbesvär" , alltså ett helt gäng tjejer i ungefär samma veckor som inte gör sig så bra i träning på land.

Men i vatten däremot , gud vad skönt det var att kunna träna igenom hela kroppen utan att ont, obehag eller att magen drar ihop sig till en boll. Att kliva upp på land igen var däremot inte Lika kul , man blev snabbt påmind hur stor och tung kroppen är. Jösses jag kravlade nästan upp på land.  Hahaha 


sen var det dags för 90 minuter teckenspråk, nu har vi ju kommit en bra bit Påväg så igår hade vi mycket samtalsövningar. Svårt men nyttigt att få lite flyt i språket , vi kan ju ganska många tecken nu! Tänkte köra hela vägen in till jag ska föda , vi lär oss så himla mycket och läraren är väldigt bra
 . Hur coolt vore det inte kunna hyfsat flytande teckenspråk i sitt framtida yrkesliv? :)

 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback