Sista rycket!

 
Vilken dag igår! Vi både tittade på ett hus, gillade ett hus och la bud på ett hus . Nu får vi se hur långt det räcker och hur länge vi vill vara med på en ev budgivning. Det är ett riktigt renoveringskalas med både estetiska och nödvändiga renoveringar.
 
VI fick ju även vårat lilla hus värderat, ungefär där vi trodde vi befann oss också, men med en väldigt bra vinst mot vad vi gav när vi flyttade hit. Nu är det bara och vänta och se om detta är vårt hus eller om vi måste leta vidare.
 
Idag blir det mätning och vägning för Lilleman (storeman), sen ska jag köpa det sista inför dopet och inför vår grillkväll ikväll.
 
För att ge en liten sneakpeak inför helger.....
 
Bilder lånade från google...
 
 
Våra fina bröder ska även sjunga för oss. Båda låtarna gillar jag väldigt mycket , den ena mer vacker och myisg låt. Den andra känns mer aktuell än någonsin just nu.. Det är inte sällan man sitter med en klump i magen vid tv nyheterna, senast igår med en pedofil som vandrat omkring på varenda förskola i Kristianstad.
 
För att inte tala om sommarens mord, Ikea eller att SD är Sveriges största parti. Ja jag funderar ibland på vad det är för värld vi har fött in Gustav till . Jag blir ledsen och rädd för den värld han ska växa upp i . Nej denna låt är så bra, så rätt, så fantastiskt fin.
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback