nattpyssel.

Här borde det varit läggdags för länge sen. Har gått igenom alla bilder från när vi plussade förra året på både min och As telefoner.  Gurra somnade vid 21.30 så det har ju tagit sin lilla tid.... bara att få in alla bilder på datorn , välja ut de finaste och sen ladda upp alla bra på en fototsite  för att kunna beställa hem dem. Ja 2 1/2 timme senare är jag precis klar. Nu kan jag börja fixa med fotoalbum, och är skönt att ha allt på backup  i datorn. Rätt var det är så dör ju telefonen. Och då har man förlorat varenda bild senaste året. 

En annan kul sak är att jag fortsätter minska i centimetrar (Thank you god) , igår var jag på cirkelgym  på friskis och idag var jag på långpromenad med vagn och hundar . Försöker hålla igång med någonting varje dag , och tisdag och torsdag är det ju träning i vilsta som vanligt.  Man får sluta hårt för varje centimeter 🙈

Imorgon ska vi även iväg och träffa Gurras lilla kompis med familj så det blir nog en väldigt mysig dag ☺




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback