Min fantastiska kille.

Haha kommer hem från en ganska tuff dag på jobbet då ligger det två paket och en bukett rosor på köksbordet.

I det ena paketet låg det arter eight , som jag älskar . I det andra paketet låg en ny bärbar dator . Jag blev helt chockad och frågade om det var på riktigt.

min förra packade ihop i somras och sen dess har jag och Andreas delat på hans dator. Haha han har ju en ganska hajpad speldator men sedan i somras har den pensionerats till en seg seriedator. jag som kollar tonvis med serier har fyllt upp hans minne och segat ner den totalt . (enligt honom)

nu har jag fått en alldeles egen , bara sådär, jag antar han har planer på att ta tillbaka sin egen dator igen. världens bästa kille , vad vore jag utan dig ? ♡♡♡








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback