Tur man är hästtjej....

Kan bli trött på dhl och andra leveransbolag... Varje gång man beställer något så får man ju levererat till dörren, när man beställer något större så måste man ju hålla sig hemma vissa tider . Helt ok! Nu när sängen kom fick vi välja tider hela veckan mellan 8-10, jag som jobbar väldigt olika tider kan passa in det ändå men nu när det kom så dumpade de bara av sängen ute vid vägen ca 15 meter från ytterdörren. 

3 madrasser, sänggavel , fötter ja allt möjligt och det väger ju bly. Hur fan ska jag få in allt? Man ska ju inte behöva ta ledigt båda två för att iaf kunna få in det genom ytterdörren 😳.. Tjurig som fan var jag, men in kom det, och när jag redan var så svettig och sur passade jag på att bära upp skiten på övervåningen också 😜.. Har garanterat träningsvärk imorgon. 

Nu är det ihopsatt och klart , bäddat och fixat i rummet. En taklampa ska upp och kanske någon tavla eller hylla. 













Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback