Män alltså!

Nej det är inte min egen man som är i klistret... 😉

När vi fått våran soffa hemskickad förut fick vi en kudde för mycket (som antagligen tillhör någon annans soffa) . Jag hörde av mig till företaget som såklart gärna ville ha kudden tillbaka . Sen dess har detta kantats i massa krångel för mig då det varit fel på retuesedlar . Som tack för hjälpen fick jag då 200 kronor i presentcheck på deras hemsida . 

Idag var det 3 e (!!) gången jag försökte skicka iväg kudden hos ett postombud men återigen blivit hemskickad där någonting blivit fel och därför inte kunnat skickas iväg. Då var jag "rätt" sur kan jag säga och hörde av mig till kontakten på företaget där jag mer eller mindre sa att han fasiken kunde hämta kudden personligen om han nu så gärna ville ha den då jag lessnat på att kånka runt på den 😜 

Så nu ska vi göra ytterligare ett försök att skicka den, annars kommer de buda iväg den. Jag har fått ytterligare 500 kr insatta på mitt tillgodokonto och för 700 kr så kan man ju faktiskt kånka lite ett par dagar till 😉





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback