Bästa killen 😘

Igår var det min namnsdag, och varje år när jag bodde hemma firade vi alltid våra namnsdagar med paket och lite uppvaktande.. 
Det gick inte heller obemärkt förbi detta år, har fått fina sms från familjen och finaste killen i stan slog på stort köpte presenter. 





En fin klocka och en Orchidea med typ 200 knoppar i, världens bästa älsko. Han kan han! 
Kommer ihåg den första blomman jag fick av honom, en röd variant med massor av gröna blad som kom i en vit kruka, varav jag utbrast "men älskling , har du köpt en tantblomma" 

Lagom uppskattad av min kille, jag blev ju såklart hur glad som helst . Men det blev en aning åsidosatt över funderingar kring hans val av blomma. Hahaha 😘 

Nu verkar han ju fått bättre koll på min blomsmak, men för min del skulle han kunna ge mig maskrosor, jag är supernöjd bara av uppmärksamheten och omtanken 💕 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback