När jag kliver in genom dörren en fredagkväll...

A: kolla älskling vad jag köpt till oss 
Jag: men vafan , varför då? 
A: vi behöver den 
Jag: till vadå?
A: vi ska ju på bröllop i sommar, sen kanske vi behöver den någon annan gång. 

Ja så nu verkar vi vara med kamera, av någon bra anledning , han lär ju dessutom vara för full för att lyckas fota något vettigt på bröllopet ändå 😜 

Han och hans kontokort skulle behöva ett koppel alt en dagmatte de dagar jag jobbar . 

Men nu när man ändå äger en tänkte jag prova den i nästa vecka när jag ska in i radhuset och ta massa mått

Mr kan ju passa på och provköra kameran på extrabilen som bara står och ska säljas .. Någon som är intresserad av en s40 -3 får gärna höra av sig 😊





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback