Fina julklappar :)

 
 
Gud vad tråkig jag är på att uppdatera här....
 
fick massor av fina julklappar i år.  Några av de jag var mest nöjd med var:
 
22 ridlektioner för tränare , en återkommande present jag ofta får av mina föräldrar men som tacksamt tas emot då de kostar 230 kr styck och då jag redan betalar för två andra hästar och ytterliggare 22 lektioner per halvår :p
 
 
 
En annan fin present jag fick var en marinblå jacka från fjällräven (jag som har Jackfetisch och äger sidor 2000 stycken jublade ju för denna present ) riktigt fin, inte så varm men passar perfekt i detta vårväder .
 
 
 
Fick även ett par jeans, 5 tjocktröjor, en blus och denna fina från Morris 
 
 
Förutom det fick jag ett längdskidställ(perfekt att löpa i) , pengar, presentkort , handväska, inredningsaker, böcker och en sodastreamer. 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback